Čekaj, pivo se kuva? Gde mogu da se informišem?
#8465 od BravićCRO
30 Dec 2015 13:51
Pozdrav ljudi, evo mene opet ...

Ovako, ... prvu turu sam pretocio u staklene boce sa keramickim cepom (Bernard).

Pošto sam sad zavario drugu turu, narucio sam si staklene, nekoristene boce 0,33L, cepove 26mm i dvorucni zatvarac Emily sa glavom 26mm.

E sad, jutros mi je to stiglo. Pošto se ja nisam nikad sluzio i nisam baratao tim stvarima, odlucim testirati to, a i svoju sposobnost.
Uzmem bocu, otvorim novu CocaColu i sipam u bocu i zatvorim je, nema filozofije.

Zatim promuckam bocu i pod cepom cujem lagano "siktanje". Probam ponovno i opet ista stvar.

Mozda je pritisak kod muckanja Cole prevelik i mozda je to normalno.

No eto, ako ima tko kakvih losih iskustava sa punjenjem i cepljenjem boca ili neki savjet, nek mi odgovori.

Ne zelim pivo upropastiti zbog takve "banalne" stvari, pošto sam pocetnik, svega me strah :)

Hvala

Ivan
#8466 od civi
30 Dec 2015 14:05
ako si koristio isti zatvarač (stari) vrlo je moguće to što ti se dešava, ako si uzeo nov čep onda to ne bi trebalo da se dešava i probaj da malo jačne stisneš čepilicu
#8467 od Sava
30 Dec 2015 14:13
nema neke velike nauke, okreni bocu naopacke, pa ako curi nisi lepo zatvorio... Uzmi slobodno jednu bocu zrtvuj, nategni koliko moze da vidis kako ide...
#8468 od BravićCRO
30 Dec 2015 14:20
Ma pretakanje je za 2 tjedna, zelim to spreman docekati.

Bocu sam okrenuo naopako, ne curi, cepovi su novi novcati, a čepilica ima granicnik, tako da sam je stisnio do maksimuma ...
#8469 od taraba
30 Dec 2015 15:06
Moje iskustvo sa tim leptir čepilicama je da su sranje.
Prvih 10ak tura su bile ok i onda dve za redom sa 0 karbonacije. Čepovi puštali iako sam stegao do maksimuma.
Kupio ovu i nema problema.

Al sa druge strane masa ljudi ih koristi i nemaju problema. Ja sam samo retardiran da lepo zatvorim sa leptir čepilicom bilo šta.
#8470 od Sremska Piva
30 Dec 2015 19:51